adden |
Wysłany: Pon 23:08, 17 Lip 2006 Temat postu: Wzory walki |
|
Prosze dla nowych walecznych szamanow robie maly wzor walki :
Wiec tak kazdy z nas ma do wykorzystania 100 fr. - foryyoku
Fr. to nasza siła sposob wykorzystania naszych atakow
Podczas walki oczekujemy na komende sedzi i zgode naszego przeciwnika, nie mozemy wymuszac na kims aby stanal z nami do walki poniewaz to nie stosowne.
Wiec tak:
Atak *liczba fr*
Niebiańskie cięcie (20 fr.)
W kazdej turze mozemy zuzyc 50 fr. tylko jeden raz.. mozna uzyc podwojnego ataku ale nie przekraczajacego 35 fr.
Np: Szybkie tempo (5+5 fr. = 10 fr.) - atak zostaje obliczany przez sedziego jako atak za mniej więcej 10 fr.
Kazdego sedziego prosimy o natychmiastowe zgloszenie sie do jednego z administratorów.
W wt - wielkim turnieju moze uczestniczyc praktycznie kazdy user.
Szamanow prosimy tworzyc w dziale "Szamani" w razie problemow prosze o kontakt ze mna.
Nie wolno walczyc jesli nasz szaman nie zostanie zatwierdzony przez wiecej niz 1 sedzie.
Jesli sedzia nie odezwie sie w ciagu 3 dni prosimy o kontakt z adminem
Oczywiscie do sprawnego obliczania DMG - sily ataku i zadania obrazen potrzebne sa statystyki.
Oto statystyki kazdego mlodego szamana
Siła (S) - decyduje o mocy ataku i sile ducha. Im większa tym większe obrażenia może zadawać duch.
Zręczność (Z) - decyduje o szybkości ataku i zwinności podczas obrony. Im większa tym duch staje się trudniejszy do pokonania.
Witalność (V) - decyduje o poziomie HP ducha.
Energia (E) - decyduje o pozionie foryoku (fr) danego szamana.
S - 7
Z - 5
W - 10
E - 10
Prosimy o zapisywanie statystyk w podpisach.
Kazdy moze posiadac od 5 - 7 ataków.
Za kazde walki otrzymuje sie Exp.
Walki w Mieście - 50 exp
Walki w Wielkim Turnieju - 150 exp
Doświadczenie (EXP) potrzebne na kolejny Level
4. Każdy gracz startuje z levelem 1 - 0 exp.
Na Lvl 2 potrzebne jest 100 exp.
Lvl 3 - 200 exp
Lvl 4 - 350 exp
Lvl 5 - 550 exp
Lvl 6 - 800 exp
Lvl 7 - 1100 exp
Lvl 8 - 1450 exp
Lvl 9 - 1850 exp
Lvl 10 - 2300 exp
Z kazdym lvl mozemy dopisac 5 pkt. do statow !
Nie można dodać wszystkiego w jednego stata. Maksymalnie 3 z 5 posiadanych punktów.
(S x Z + S x Z x fr/100 + K6 x Z) - (3 x Zp + K6 * Zp) = dmg
Każdy jeden punkt witalności zwiększa Hp o 5.
7. Punkty dodane do energii będą zwiększać fr, np:
1e = 110fr
2e = 120fr
3e = 130fr
itd
Każdy jeden punkt Energii zwiększa Fr o 10. |
|